Descrierea voluntarului
competente de comunicare si usurinta in stabilirea contactelor cu terti;
competente de comunicare scrisa si aplecare spre detaliu;
claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala;
buna memorare a datelor si cifrelor;
buna planificare si organizare;
atentie distributiva;
spirit de echipa;
rezistenta la stres si flexibilitate
Responsabilitățile voluntarului
Privind relatiile interpersonale / comunicarea
Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile.
Manifesta atentie fata de toate persoanele straine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei.
Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza / transmite informatii.
Fata de echipamentul din dotare:
Raspunde de respectarea procedurilor interne legate de utilizarea aparaturii din dotare.
Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
In raport cu obiectivele postului
Raspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat si prin activitatea desfasurata.
Urmareste in permanenta daca mesajele / corespondenta au fost receptionate / transmise si au ajuns la destinatie.
Se preocupa in permanenta de dezvoltarea si imbogatirea competentelor proprii.
Raspunde de pastrarea confidentialitatii asupra informatiilor despre firma la care are acces.
Raspunde de rapiditatea si promptitudinea cu care preia / transmite mesajele celor interesati.
Privind securitatea si sanatatea muncii
Respecta normele de Sanatatea si Securitatea Muncii si de PSI.
Privind regulamentele / procedurile de lucru
Respecta procedurile de lucru generale specifice societatii (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
Respecta termenele impuse de predare a situatiilor catre superiorul ierarhic.
Pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
Respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei responsabilitatile postului pot diferi.